Metro Station @ Nosturi, 17 jun -09

Bättre sent än aldrig, right?

Konserten var underbar, jag har aldrig varit på en spelning där jag svettades så mycket som jag gjorde i Metro Stations, båda mina favorit låtar spelades, första låten (i spelningen dvs) var Wish We Were Older, som är en av mina aboluta favoriter (delad första plats med Control) och sista låten var Control (mina favorit låtar var high lights of the night) Redan vid första låten var jag lost i det hela, jag hoppade, dansade, svettades och skrek. U N D E R B A R T! Man glömde allt annat, man levde för stunden, jag tog ett fåtal bilder. Jag orkade inte bry mig om kameran, jag minns hellre hur det var där än lägger energi för att sedan minnas hur det var att hela tiden filma och ta bilder. Men det var underbart! När sista låten började, så tappade jag all kontroll över mig, jag släppte allt, folk bråkade om en handduk brevid mig och jag bara kollade på dem och fortsatte med hoppandet, medan folk stannade upp och kollade på dem. Det var något så intensivt att vara där, dansa medan de spelade live framför en. Loved it.

Jag började med att stå låååångt fram, jag hade bara två personer framför mig till scenen, men när de började spela brydde jag mig inte var jag stog, bara jag fick dansa och så, lokalen de spelade i var ju inte så stor, så i vilket fall som helst, även om jag skulle stå längst bak så skulle jag ha sett dem bra. :) Jag stod någonstans i mitten i slutet av spelningen.



Wish We Were Older





Kelsey





Shake It







Control ↑

Inga av bilderna är mina egna, och inga av videoklippen är filmade av mig, men det är från samma spelning :P :D
Får en nostalgi känsla av bilderna och videoklippen, synd att första videon var så kort. Hittade inga längre klipp, bara från spelningen som var dagen efter .. men men..

I had the time of my life. ;) :P :D Metro Station är superbra live! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0