This Picture

Sitter och funderar, har folk inget bättre för sig än att kolla runt i bloggar och trycka ner folk? Fick en kommentar om att jag är en fjortis, allvarligt talat så får jag höra emo oftare än fjortis, men men, finns värre saker än att bli kallad fjortis (knappt). (Tror ni har sett för lite bilder på mig, jag gillar ha rött läppstift, svart ögonsminkning och rockabillykläder på mig)

Jaja. Igår var en rolig kväll, med goda (och ett par äckliga) groggar. En massa GHWT, med både gitarr, bad, trummor och sång. (Jag utan som föddes utan fingerkordination spelade inte gitarr eller bas) Jag sjöng och prövade spela trummor, men det gick inte så bra (trummorna dvs, enligt mig var jag rätt så bra på att sjunga med låtar jag aldrig hört). (okej nog hade jag hört låtarna, men inte många av dem, iaf inte de låtarna de ville spela)

Vi sov fyra stycken i en dubbelsäng. Inte världens bekvämaste. Sov ett par timmar, och ändå hann jag drömma skumma drömmar. När alla hade vaknat så lirade vi lite mer GHWT, jag sjöng inte, för jag var för död för det. Jag och Evelina stack till henne, och hämtade pengar, så köpte vi pizza, stack hem till henne och kollade på GA osv. Mamma kom och hämtade mig för mina klackar tog kål på mina fötter. Nu har jag duschat, och det här måste vara ett av de längsta jag skrivit om mitt liv i den här bloggen.



Underbar låt, och en underbar version av låten!

(brukar inte se ut såhär direkt, jag brukar alltid glömma kameran när jag är ute eller ja..↑)

Låt: Placebo - This Picture

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe thanks!:)

2009-05-24 @ 21:54:58
URL: http://karinolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0