Unites States of Whatever

Vad är det med mig och dåliga updateringar nu för tiden? Gud ja. Idag så har jag varit hel dö. Synd för det har varit underbart väder ute! Jag har kallt té brevid mig, inte isté utan te som har hunnit bli kallt. Måste säga att té utan socker är äckligt!



Låten påminner mig om Finland, och någon sommar ett par år sedan. Har även försökt övertala mamma att låta mig åka utomlands under sommaren med Evelina. Får se nu, hoppas, mamma skulle tänka på saken. Åk till Gotland. Jag vill UTOMLANDS, jag har för mig att Gotland hör till Sverige mamma. Åk till Finland, underbart att åka till Finland när jag kommer vara där hela sommaren hos pappa. :D Nä nu ska jag sluta vara så bitter.

Vilket då påminner mig om en bitterkärring med en ful pudel som skriker åt min hund varje gång den vill hälsa på hennes hund. TA BORT DEN DÄR HUNDEN! DEN KOMMER ALLTID! TA BORT DEN! Herre jösses kvinna, ta det lugnt. Stackars barnen omkring blev asrädda. Och ni ska veta att min hund är mindre än hennes, och vill bara hälsa, ni vet, hundar brukar vilja hälsa på varandra, tycker synd om psykopatens hund.


Vill åka till Berlin. Mamma tryck på bilden och läs om Berlin vettja!

Låt: Liam Lynch - United States of Whatever

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men en pudel räknas väl inte som en hund? Tänkte att hon kasnke var hundrädd annars

2009-05-25 @ 22:16:35
URL: http://sayitloud.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Men en pudel räknas väl ändå inte som en hund? Tänkte att hon kanske var hundrädd annars

2009-05-25 @ 22:17:55
URL: http://sayitloud.webblogg.se/
Postat av: S

Sv: Säger du det så ;)

2009-05-25 @ 22:41:33
URL: http://sayitloud.webblogg.se/
Postat av: duvetdenjobbiga

glöm det... förresten, Black or white?

2009-05-25 @ 23:44:07
Postat av: Alician

Är det Berlin på bilden? vad fint det såg ut:)



jo, kan kännas hopplöst att göra något som enskild person, och såklart är det viktigaste att politiker genomför reformer. Men ingen politiker vågar göra det för att de då får hela sitt lands väljare som sin fiende. Om vi människor blir bättre inställda till t ex högre bensinpriser så skulle politikerna kunna genomföra reformer och förbättra miljön! Det tror jag iaf! Kul att du kikade in på min blogg:)

2009-05-26 @ 15:57:44
URL: http://ladygreen.blogg.se/
Postat av: j

Hej hej ;D

allt bra med dig ?

2009-05-28 @ 09:45:51
URL: http://bbebot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0