liten Update ..

Ska plugga.. Har en massa jävla plugg. Förlåt för att jag inte har updaterat alls under veckan. Har som sagt en massa plugg. Jag kommer hem, äter, pluggar långt in i natten, somnar går upp oh drar till skolan. Mucho mucho.

Ehm, igår så fikade jag med ett par från min klass efter skolan, vi fikade på cafét Muggen i Götgatan. :)


Jag märkte att när jag gjorde den här collaget att jag inte fick en endaste bild på Anna S! :O Men nu kan låtsas att det finns en till anna med. ;) Jag har för mig att hon tog en bild på mig och sig med sin mobil så ifall jag få tag på den så får ni se den. Mohaha :D Men i bilden har ni Annika, Julia, Elsa, Lovisa, Anna W och Alma. :D

Vi hade det askul. Så stack vi hem och senare stack vi till Oliver och kollade på den japanska versionen av The Ring. Jag och Julia tog kål på varandras händer.. ..

Nu har jag ätit av Pizzan mamma bakade igår och jag ska läsa och Piccadilly Cicus ligger inte i Kumla astråkig, men vad gör man inte för betygen. Moahhaha ..

Idag så ska Karro och Veli fira ett år så de har en fest. Så jag ska dit idag. :) Anna S ska med. :D jeij. På söndag ska jag på bio med Anna W. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0