Bättre vecka nästa vecka.

Älskade kusin Evelina fyller arton idag! :D Henne firade vi igår och vid tolvslaget stack hon till en bar i stan. :* 

Hade det sjukt kul igår, hela släkten samlad och allt! Wunderschöne! :D

Nu så har mamma och Cassandra bakat blåbärspaj, och vi ska till mormor med den och fika. 

Skälet till varför jag har varit an emotional wreck den här veckan är för att jag har varit ett PMS offer, jag har käkat som en gris, skiftat humör varannan timme. Därav dålig updatering, och när jag väl har updaterat har det inte varit de finaste inläggen. Nu känner jag mig rätt så harmonisk. ;) 

Nästa vecka blir en bättre vecka ska nu få se! Men nu måste jag dra! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0