Nollningen igår.

Studiedag. Nice.

Vaknade vid åtta och var förbannat törstig och mådde illa. Somnade om efter att ha druckigt vatten. Vaknade tio gick ut med Gismo. Vid elva satt jag och åt och kollade på TV, samtidigt som jag höll på med spanska. Kliade i örat. Jag hade mjöl i örat.

Vi hade nollning igår.

Vi fick:
Göra pinsamma uppgifter. Det var dock askul. Jag och en till i min grupp gjorde majoriteten av alla uppgifterna, det var sjukt kul! Jag och den enda killen i vår grupp fick göra slut i donken med mycket volym. Det var sjukt kul. Jag började sjunga everybody dance now väldigt nära en främling. Jag gick på knä framför en tio årig tjej och skrek: VÅR FRÄLSARE HAR ANLÄNDT! Jag fick rida på en mans rygg. Jag stog mitt på medborgarplatsen och snurrade och skrek hur full jag var och hur mycket jag hade druckigt (jag var nykter). Vi sålde ett par strumpor. Jag vart utskälld av kassören i Pressbyrån för att ha frågat honom på en dejt. Vi spelade luftquiddish. Vi byggde en säng, jag var madrass. Vi sjöng morslilla olle. Vi försökte få till en allsång när vi var fast i tuben, Stockholm i mitt hjärta sjöng vi. Gick till SF och sa: Vi vill se G-force 3D .. gratis. Vi var statister i filmen. Så "bråkade" vi om det ett tag. Och killen som satt i kassan förstod inte ens att G-force är en animerad film, och att man inte kan vara statist i animerade filmer. Vi hade mjölkrig. .. Jag är nästan säker på att det var fler uppgifter vi gjorde. Det där var iaf majoriteten av de uppgifter jag gjorde. :)

När vi kom till Hagaparken så fick vi göra tråkiga saker. Det äckligaste var då vi stod i ett led och hade munskölj i en mugg. Vi skulle gurgla och spotta tillbaka och ge till nästa person som fick göra samma sak tills hela ledet hade gjort det. Jag var sist i ledet och höll på spy när jag såg de som var precis innan mig göra det. Jag gjorde inte det. Jag blev för äcklad.

Efter att vi hade blivit ettor. (efter ett tal, stå på knä kyssa latin boken och få mjöl på sig så vart vi ettor) Så stack vi till donken och åt där efter drog vi oss till Jojo som hade lägenheten själv. (HON BOR SJUKT SNYGGT! i Zinkensdamm och i en sjukt stor lägenhet!) Där så umgicks vi med klassen och hade det trevlig. Jag kom hem vid två.

That was my evening. Jag har tyvärr inga bilder från kvällen. Men där har ni den i text. Jobbigt att läsa? Skit i det då.. :P :D

Kommentarer
Postat av: mm

sjukt kul ju!!! ASG

2009-09-25 @ 22:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0