Humanoid på tyska.

Humanoid fick man höra för någon vecka sedan på engelska, en ganska lång preview. Nu kan man även få höra en liten sneak peak på Humanoid låten på tyska. En väldigt kort preview, låter bra så klart. :)

Jag kanske kommer låsa bloggen under ett par dagar medan jag försöker lista ut vad jag ska göra med bloggen. Men jag berättar när det eventuella lock down kommer. :)

Jag fixade en väns blogg design idag, kolla in den, den vart supersnygg! :D



Jo jag var lite uttråkad. Smink hade jag inte på mig för en halvtimme sen. Men ibland så lockar smink när man suttit (läs: legat) och bläddrat i senaste Elle .. Och mamma sa att jag var sjuk sist jag la upp en animerad bild på mig, där jag satt och drog upp och ner mina brillor. Mina käraste sommar rosa hjärt brillor. Nu fick ni mina kan-inte-andas-genom-näsan-vita-solbrillor. Enjoy.

På ehm, fjärde bilden i den andra bilden.. Så ser ni att jag har en gasbinda runt armen, det är från när jag skaffade P-stav, för att plåstret jag har under ska hållas på plats bättre, men funderar på att ta bort den. Den kliar som bara den.

Älskar Humanoid på tyska btw, fast Humanoid uttalas på ett roligt sätt på tyska enligt mig. Huh-maa-nååh-it Fast det låter roligare (blir riktigt varm inom mig när Bill sjunger <3) när Bill sjunger det, ehm, men Humanoid är mycket bättre än Automatisch/Automatic. Myyyycket bättre.

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

GODNATT :) ♥ hoppas du sover gott !

2009-09-20 @ 23:51:26
URL: http://haidis.se/
Postat av: sara kecibas:D

kan du fixa min blogg? :D <3

2009-09-21 @ 07:22:29
Postat av: Meli

juuh mä nukuin sillo.. .__.

huuh oon iha loppu.. mut samal helpottnu..

kerroin eilen sille "mitä mä tyyp tunnen"..

sit se rupes heittää jtn paskaa nun niskaa ja siitä sit sytny sanasota ja riita..

mut saatii selvitettyy ja päätettyy et ei pidetä kontakt enää meijän omaks parhaaks..

ensimmäist kertaa ku must todella tuntuu et ny se on loppu.. ja se tuntuu helpottuneelt..



näin unta sust btw.. meil oli jotkut juhlat kotona ja sit yhtäkkii sä olit siel ja sit mä vaa nauroin ja sit näin evenki siel yhtäkkii o_O' :p

2009-09-21 @ 09:32:55
URL: http://meliinaamalia.blogg.se/
Postat av: Meli

synty sanasota..**



paitsi en jaksanu lähtee kouluun tänää..

tuntuu ku mun silmät olis iha turvoksissa ja ne kirvelee.. -_-' bajs.



ja sit lähin eilen vast 21:10 junalla ku mä ja se ruvettii tekstailee 17:30 aikaa nii en pystyny mennä 18:10 junaa ku olin vihane ja pillitin ja jelena yritti piristää mua ^^' mut se kyl autto mua kans paljo..

haah..oon samal nii hiton dramaqueen/lol.com

2009-09-21 @ 09:36:55
URL: http://meliinaamalia.blogg.se/
Postat av: Meli

mitäs asiaa sulla oli keskellä yötä? <3 :p

olispa jo vk43 .. blaaa

2009-09-21 @ 09:37:47
URL: http://meliinaamalia.blogg.se/
Postat av: Meli

toi eka kuva tos on tosi hauska ku sitä jää tuijottaa XD

2009-09-21 @ 09:38:14
URL: http://meliinaamalia.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har en bra måndag? (: / fröken bitterfitta

2009-09-21 @ 14:41:43
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Postat av: Meli

hallåå (: mitä kuuluu? ihmettelin täs yhtäkkii.. et mikä sen biisin nimi oli minkä soitit mulle kerran ku olin sun luona.. se oli mies laulaja.. ja sit se sano usein BLUE .. ja tykkäsit et se oli ihan mä niiku.. se soii mun pääs mut en muista ketä sen laulo ..o_O

2009-09-29 @ 17:01:30
URL: http://meliinaamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0