Kolla vad min mentor gav mig ...

EN BILD PÅ TOKIO HOTEL MED DERAS AUTOGRAFER! Hon tolkade ju åt Tokio Hotel i tisdags, och jag har aldrig varit så arg, avundsjuk och ledsen. Jag visste inte riktigt vilken känsla jag borde ha känt, och allt kändes bara så snurrigt då. Fick veta att min mentor fick träffa dem och inte jag.

Men jag antar att it was meant to be. Jag fick ju deras autograf. :) Jag hade gått och frågat min mentor den tisdagen ifall det var hon som tolkade åt dem, och jag var så nära på att börja gråta, och jag antar att hon såg det, men idag så såg hon mig när jag var päväg till skolan och hälsade på mig, och frågade om jag gillade Tokio Hotel, jag förklarade att det är mitt favoritband. Och hon berättade att hon fick lite saker från dem. .. Jag vart helt !!!!! .. Och så tar hon fram en pärm, och sa någonting om bilder. Så ger hon mig en bild, OCH JAG SER ATT DE HAR SKRIVIT UNDER DEN! DERAS AUTOGRAFER! Jag stog och typ darrade och mumlade (snarare skrek) tacktacktackatack! och hon bara skrattade. :D

Så frågade hon om jag läser tyska, så berättade jag att jag läser steg ett nu, och så kollade jag på bilden och sa pga dem, och visade bilden hon log. :D jeij JAG HAR DERAS AUTOGRAFER! (jag har ramat in den nu)



Jag redigerade bort mig, eller ja nästan, för jag ser helt retarded ut just nu.. ;) :D

ICH BIN GLÜCKLICH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0