Now That We're Done

Jag kollade fel på tiden, men när jag skulle kolla när jag skulle åka i sl.se så dubbelkollade jag tiden i mitt schema tur det, men jag fick sjukt bråttom, för jag vaknade ju en timme senare för jag trodde jag började en timme senare. Så jag klädde på mig och sprang till tåget. Kom ca tio min sent, men jag var inte ensam, både Tim och Anna kom också försent, vi gick in samtidigt, och vår gestapo lärare sa: Jahap, varför är ni sena då? *tantröst* Jag skyller på kollektivtrafiken, pendeln var sen, Tim och Anna nickade bara. :) :D Men sanningen är: Pendeln var inte sen. Mohahahha ;)

Men men.. Ehm hade bara svenska och matte, det gick brabra.. Gick genom satsdelar i sv, och fick ett provdatum till det, och i matten gick vi genom lite uppgifter som är svåra, har ju prov imorgon. Skulle stanna i skolan och gå till mattestugan, men det började läcka och jag hade inga extra skydd med mig, fick dra mig hemåt snabbt. .. Så plugga ska jag göra här hemma, dock så känner jag mig säker på det mesta i det vi ska ha prov på så det ska nog gå bra. :)

Hörs senare. Ska gå käka mohahha, tog en risifrutti till frukost.. Annat har jag inte ätit... .. .. .

Känner mig sjukt flummig. Mohahah .. Ciao!





Låt: Metro Station - Now That We're Done

Kommentarer
Postat av: Meli

kukkuu.. kukkuu.. kukkuuu..

Mitä kuuluu söppänä? Miten koulussa menee?

Onko siellä hauskaa? Hmm.. Olispa jo syysloma..

Jelena tuli täs toissapäivänä .. :D ja meinasin polttaa koko kämpän XD huhu se oli aika jännää ja hauskaa jollain taval ku mä ja jele vaa naurettii :P

2009-09-17 @ 13:15:20
URL: http://meliinaamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0