Var hälsad.

Mot tandläkaren om en halvtimme, .. Kommer vara i Söder 20 i, så får jag börja leta mig fram till mottagningen.

Jag är konstigt nog inte ens så himla trött. Sitter och äter risifrutti för vi hade en kvar hemma. :) Tänkte också göra ett par mackor för att ta med mig, slutar först sex idag. Jag har matte prov också.

Jag kommer dö.

Hejdå!

Har Jay-Z's Run This Town i skallen.

I'm addicted to the thrill, it's a dangerous love affair.
Can't be scared when it goes down, gotta problem tell me now.
Only thing that's on my mind is who gon run this town tonite.

Kommentarer
Postat av: Livaan

han stavas väl Jay- z ? iaf på min spotify xD HAHA

du jag får skicka lite bilder snart, så får du leka och trixa lite om du vill ((=

2009-09-15 @ 17:27:57
URL: http://livan.blogg.se/
Postat av: Meli

Sun pitää kirjottaa jtn jännää :D

Kirjota! kirjota! BahaHAAA..

Huomenna on perjantai..

Meinaan tehä Fridan kaa sellasia prinsessa cupcakes :D Niist tulee vaaleenpunasii :D

Tai se kuorrutus tulee olla vaaleenpunanen..

Eikö ookki jännää information :D



Ei mut meil on koht psykaa.. Mutta mä en jaksa.

Voisin vaa löhöö tänää.. Ja ottaa mun pilleri aikasin.. Otin viimeks sunnuntaina.. .. ...



Nyt en kerro lisää. Annan sun olla..

Ehkä.. Sisimmäsään tiiät kumminki etten oikee osaa antaa sun olla.. o_o

Mut kyl mä joskus osaan vai mitä?



Heipparallaa rakas<3

2009-09-17 @ 13:19:50
URL: http://meliinaamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0