EMA 2009 - Berlin

Så här röstar jag.

Best Swedish Act



Självklart röstar jag på Darin. :) Han är musikaliskt begåvad och jag var helt galen i honom när jag var yngre. :*



Best Song



Här stog det mellan Halo och Pokerface, .. Olade. Kunde inte välja. ;)



Best Live Act



Jag menar, ni såg alla showen i årets VMA .. Hennes shower är sjukt coola, och hon gör verkligen allt för konsten. :) Tycker att Gaga förtjänar det här priset. :)

Best Group



Tror inte att jag behöver förklara varför jag röstar på Tokio Hotel. 1. Mitt absoluta favorit band. 2. Jag gillar inte Black Eyed Peas så värst mycket, jag tycker Green Day är B, och Jonas Brothers gillar jag inte alls. King of Leon.. Jag har inget emot dem, men jag har hört ungefär en låt från dem. :)

Best New Act



Bästa av de som fanns att rösta på. :) Och som sagt: Lady Gaga är grym. :)



Best Female



Beyoncé är också grym. :D



Best Male



Han gör otroligt bra låtar. Det var mellan honom och Eminem jag röstade.



Best Urban



Därför röstade jag på Eminem i nästa kategori, eftersom det här också stod mellan Eminem och Jay-Z.



Best Rock



En favorit sedan jag var liten. :)



Best Alternative



Top tio bland mina favorit band. :) Inlägg om Placebo.

Best Video



Går inte att rösta på men jag hoppas på Britney. :) Kolla på videon här.

Best Push Artist



Svåraste valet hittills, stod mellan The Veronicas och Metro Station. Båda är med i top fem listan av favorit band. Metro Station såg jag live i somras. The Veronivas hemsida går jag in på varje dag, lyssnar på deras låtar sjukt ofta. I love 'em. :* Röstade på The Veronicas.

Best World Stage Performance



Hon gör fantastiskt grymma shower. Som jag sa någonstans där uppe: We all saw her Show at the VMA's.

Rösta på era favoriter här:

Tryck på EMA bilden för att komma till röstningen.

Låtar - tryck på spelaren så att ni kommer in i YouTube, där kan ni se vilken låt det är ni lyssnar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0